توران ما
استاد حسن مدني(توران ما هوراياد كيتو)
خطوط كانگ فوتوآ
خط يك ( آناتوآ )
به معناي شاهين نماي ترازوي جهان از تن و روان و گوهر بود كه انسان و كشف سلسله زمان و نفوذ دانايان و آگاهي به آزادي انسان است كه تازه به امروز نرفته است . آناتوآ با 515 تكنيك ، تركيب و عكس العمل سازي و خاصيت هاي موجي بر اسرار هندسي و خلاف حركت بدني در مسير عالم ذرات است .
خط دو ( آتادو )
به معناي اسرار خلقت و يا هستي و نبرد با تركيب نيستي است . آتادو با 317 تكنيك ، تركيب و عكس العمل سازي و خاصيت هاي خلاف موجي به منظور برگردان عالم ذرات و انديشه حيات است.
خط سه ( سوتو )
به معناي مرز دانايي و خروج از دايره خام عقلي و انهدام ترس از زندگي به معناي تو و من و طبيعت مربوط به من و توست. سوتو با 818 تكنيك تركيب و عكس العمل سازي و خاصيت هاي موجي است.
خط چهار ( سام سامائه )
به معني آدمي چيست ؟ انسان چيست ؟ و از چيست ؟ تولد آغاز و آغاز تولد او هستي است يا نيستي ؟ او يكي است و گرد بدن انسان به چيست ؟ سامسامائه اوج قدرت فيزيكي تن در محور هندسي با 5011 تكنيك ، تركيب و عكس العمل سازي با رسيدگي تن و روتن مي باشد .
خط پنج ( مايانا )
به معناي انهدام اختلالات و نابود كردن ناهنجاري ها و مبارزه انسان در مرز آشكار و پنهان به درك انديشه هاست . مايانه با 4900 تكنيك تركيب و عكس العمل سازي با خاصيت هاي موجي است.
خط شش ( كوانه وست مايانا
)
به معناي صفوف نامناسب انساني ، ناهنجاري هاي رواني ، عدم آشنايي بر پزشكي و ترسان از ورود به جهان تفكر آميز و فلسفه گرايي و مجبور كردن انسان به درك آشكار عالم پنهاني كه اين نيرو تكي بر هدف مايگاه توآ سروده دانايي است . كوانه وست مايانه با 3052 تكنيك تركيب و عكس العمل سازي با خاصيت هاي موجي دوران به دوران است.
خط هفت ( واي ما باتو يا
پنجه مرگ )
اين معنا در كونگ فو توآ از هفت مايگاه نيايش به سازندگان انديشه و داوري انسان ها به شناخت و بررسي ها و ايجاد انسان به بينش ها و دانش ها و تركيب هاست . با 3301 تكنيك ، تركيب و عكس العمل سازي . پنجه مرگ شاهكار پروفسور ابراهيم ميرزايي . پنجه مرگ اوج خشونت انسان و فرياد و طغيان انسان بر ستمگري ها . پنجه مرگ صعود انسان به قله سختي ها .
توران ما (يته كيتو)
دانشکده انشاء تن و روان |
سلسله انشاء تن و روان در هفت مايگاه بر اساس دانشکده انشا ء تن و روان
مايگاه يکم - علم فيزيولوژيکي فعاليتهاي بدن انساني
جسم پايگاه تفکر و خاصيت جذب و درک آن بر اسرار هندسي و توليد انرژي و لمس امواج در آزمايشگاه عظيم بدن انسان است. فرهنگستان تن (کونگ فو توآ) متکي برهفتاد و سه هزار تکنيک ترکيب و عکسالعمل سازي و خاصيت هاي موجي به خود و کرات و در مجموعه حرکات تا مرز توان سازي نيروهاي فيزيکي و فيزيولوژي بدن انساني است. بر کشف اين دنياي ناشناخته همچون راز کهکشان تا ذرهاي پيش رفته و درک اسرار فيزيک انساني در کاوشيم و در جهان بودهها به زيباترين توان تن بر آئين مهر بقاء بکوششيم.
مايگاه دوم - انشاء علوم انساني
انديشيدن، استدلال و تفکر در محور علوم عالم از تولد تا تولد انديشهها از طريق دانش زمان به درک حيات رسيدن است در مايگاه دوم از زبان علم بر محور فيزيک، رياضيات، شيمي، انديشه انسان را پروريدن و وي را بطور بارور به جهان اسرارآميز رهنمون کردن است.
مايگاه سوم - روانشناسي تکنولوژي
رهنوردان انديشه با کشفيات و فرضيات و ايجاد تحولات، انسان را در امواج حيات حيران و سرنوشت و نابساماني او را فرمان دادهاند اين مايگاه رهنموني به برد عصر هيجان زده و حل مشکل حال و آينده نوجوانان، زنان و مردان و انديشه انسان را بر نهايت سرعت تصوير جسم به درک فکر، نگهبان نمودن است.
مايگاه چهارم - انشاء پزشکي
درکي بر احوال موجودات زنده و تفکري بر ارزيابي تن از طريق طب سوزني، علم العصاب، فيزيولوژي (ماده و انرژي )، خاصيت فيزيکي و شيميايي متکي بر محاسبات رياضي بر بنيان کاوشي نو و رهگردي بر بازتاب جهان ماده ( خاصيت جرمي ) و روان گرائي ( سرعت تا بي جرم ) بر روند آموزش و اساس دانشکده توآ رهنمودن است.
مايگاه پنجم - فلسفهگرائي يا نگرش تفکرآميز
پژوهشي در وراي انکار و شک و رسيدن به فراسوي مرزي که شک منطقي ما را به قا طعيت راهبر شود. اين بيان انسان را در جهان بر آگاهي زيست پنهان، يکسان در دست انديشيدن و در بحر تفکر فرو رفتن و ترسيم دريافت و درک را به نفس کشيدن تا به آرامش و روشن بيني در جهان انسان رسيدن است.
مايگاه ششم - روح روان
روح فرياد انديشه و در نتيجه گردهم آئي تن و روان با ايجاد تفکر و تمرکز و گونهاي تبد يل ماده بر سرعت جرم و تبديل خاصيت انرژي از ماهيت به ذات و سلسله مجهولات را پيمودن است.
روح روان در نمود انديشه انسان و انسان شاهکار جهان... و انديشه جهان يعني انسان... پس انسان در برترين توانايان در علوم کيهان و هر انسان متکي بر زمان پس انسان به درک راز جهان و نمود بودن وي در بي پايان و اين راز دانايان به دريافت بي زمان است.
انسان فرهنگ زمان در بي زمان
مايگاه هفتم - جهان مجهولات: فراتر از خويشتن
پختگي فکر زمان در تفکري بي زمان
فراتر از خويشتن = بعالم پنهان و جهان معنا و به دنياي نگرش تفکرها رسيدن است.
فراتر از خويشتن = جهان آفرينش را پوئيدن و راز هستي بخش را جوئيدن است.
فراتر از خويشتن = جهان تابش امواج و رابطه آن با سلسله اعصاب و بهره گيري از منبع انرژي حيات و بر نهايت سرعت و انديشه و خاصيت انديشه در ماده به کنکاش کردن است.
فراتر از خويشتن = به انشاء ( اسرار فيزيکي تن بره آورد حالات و حرکات متکي بر رياضيات، روانشناسي تکنولوژي، علم گرائي، فلسفه گرائي ، فيزيولوژي (پزشکي) و بر روح و روان رسيدن است.
---------------------------------------------------------------------------------------------
مفهوم آرم كونگ فوتوآ

الف - هلال قرمز بالای مشت نشان دهنده فلسفه خون کانگ فوتوآ یعنی مبارزه تا آخرین قطره خون در راه آزادی انسانها می باشد.
ب - مشت در میان دایره سیاه نشان دهنده قیام از دل تاریکیها و پلیدیها و همه آنچه که انسان امروز از خود بیگانه کرده ودر بند کشیده است. و مشت نشانه تجاوز نمی باشد ، بلکه حالت دفاعی دارد که از شکل آن نیز مشخص است .
ج - هلال سفید زیر مشت نشان دهنده نژاد سفید ایرانی است.
د - کره جهان زیر مشت و نقشه ایران در وسط کره بعنوان پایگاه کانگ فو توآ در جهان مشخص شده است. این آرم روی سینه طرف چپ قرار می گیرد که مشت حفاظت از قلب ماست که طپش آن صدای فکر مان است. پس آرم کانگ فو نیز دفاعی بودن این هنر را نشان می دهد و بازگو کننده این نكته است که:
رنگ لباس كونگ فوتوآ
از نظر علمی رنگ سیاه انرژی را در خود جذ ب می کند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و از نظر فلسفی نیز رنگ سیاه با لا ترین رنگ است یعنی در برابر نفوذ رنگها مقاومت میکند. و درکانگ فوتوآ سیاهی رنگ مقدسی می باشد. بدین منظور که رنگ سیاه در مقابل رنگهای دیگر مقاومت می کند.
و نفوذ هر گونه رنگ در آن بی اثر است پس ما نیز در مقابل رنگها و نیرنگهای بیگانگان مانند رنگ سیاه اصالت خویش را حفظ خواهیم کرد .و رنگ فرهنگ بیگانگان را به خود نمی گیریم بلکه اصالت فرهنگی خویش را حفظ می کنیم و جهانیان را با کوشش خردمندانه و پایه بلند انسانی خود به دوست داشتن این فرهنگ (فرهنگ ایرانی ) فرا می خوانیم .
از نظر علمی رنگ سیاه نمی گذارد انرژی بدن که در اثر سوخت و ساز تولید می شود از دست برود و در خویش نگه می دارد و از پیری زود رس و خستگی و کوفتگی عضلا ت جلو گیری می کند . و باعث شادابی و طراوت بدن می گردد .
هفت رنگ است زیر هفت اورنگ نیست بالا تر از سیاهی رنگ